petak, 25.04.2008.

uobičajena zagrebačka pljačka - 3

- ako vam je promakao početak ove priče, možete ga naći OVDJE

TRAJNO TRENUTAČNO

Umoran sam. Od svega. I onda mi se još "Zagrebparking" nakenja povrh svega! Pa onda, kad već ne mogu odjebati sve, da barem "Zagrebparking" odjebem koliko mogu!

A nije da nisu zaslužili sve što bi ih moglo snaći… Recimo, parkiram auto prije neki dan, 21. travnja, u drugoj zoni, u kojoj je dozvoljeno produživanje vremena koliko se auto ostavlja na dva sata. Uredno platim preko mobitela i odem na sastanak, na mjesto do kojega mi je trebalo dvadeset minuta pješačenja, jer nisam mogao naći gdje bih bliže parkirao. Sjedim, razgovaram s ljudima, kad mi stiže poruka:
Image Hosted by ImageShack.us

To sam i očekivao. Platio sam parkiranje do devetnaest sati i pedeset i sedam minuta. Kao svaki uredni, pristojni, itd. građanin, točno u to vrijeme izvadim mobitel i uplatim za još jedan sat. No umjesto potvrde o uplaćenom parkiranju, stigne mi poruka koju nisam očekivao:
Image Hosted by ImageShack.us

Kako da platim na parkirnom automatu kada se nalazim usred razgovora koji ne mogu prekinuti, i to još dva kilometra dalje od automobila na kojemu bih trebao ostaviti potvrdu o uplati? Vjerujući poruci da "usluga Vip parking" trenutačno nije dostupna, pokušam ponovo nakon nekoliko minuta, što je urodilo istim rezultatom:
Image Hosted by ImageShack.us

Preostalo mi je da pokušavam iznova svake naredne minute nadajući se da će "usluga Vip parking" proraditi, da svaku takvu uzaludnu poruku i platim, da razgovor prekidam svake minute tipkajući po mobitelu… Suludo. Drugo što mi je preostalo bilo je da prekinem razgovor i požurim kroz grad nadajući se stići do auta prije nego mi na njega prilijepe obavijest o nekoj suludoj kazni i vratiti se nazad. Da zamolim ljude da me pričekaju četrdeset minuta dok odem platiti parkiranje svrstalo bi me isti tren u njihovim očima u luđake. Treće, da ne mislim više na to koliko će mi odrapiti, uračunam to u neizbježne gubitke… To mi se nije svidjelo. Četvrto, da se nadam da neće naići "Zagrebparkingov" kontrolor, da ću imati sreće… Nisam tip koji igra lutriju. Vidjevši da od razgovora više nema ništa jer se više ne mogu na njega usredotočiti, nabrzinu sam ga prekinuo i požurio prema autu. Ondje sam zatekao obavijest, izdanu u dvadeset sati i šesnaest minuta, da mi kane izvaditi iz džepa sto i pedeset kuna.
Image Hosted by ImageShack.us

Vidi lopovska posla! To da nije moguće uplatiti parkiranje znaju, ali da kontrolor provjeri je li to moguće ili da ga iz centrale obavijeste, to ne znaju! Nalijepe ti "ugovornu" kaznu, pa se ti sad vadi!

I sad bi mi Lohankin rekao "Ajd, ne radi dramu od toga. Odeš u Zgbparking i tamo pokažeš što imaš i oni obrišu kaznu. Provjereno radi." Ma nemoj! Radi, pa što? Čak i da mi ponište kaznu, tko će mi nadoknaditi što sam potrošio vrijeme na razgovor koji nisam uspio privesti kraju, platio parking za prvi sat, što mi sigurno neće vratiti nazad, potrošio benzina, onda izgubio sat-dva da odem poništiti tu kaznu, ponovo platiti parking dok to sređujem, ponovo trošiti benzin, vrijeme, novce, usput zaraditi još koju "ugovornu" kaznu za parkiranje…?

Recimo čak da pitanje "ugovornog" prava "Zagrebparkinga" da naplaćuje parkiranje po gradu uopće ne dovodim u pitanje, ali odakle im pravo da ja (i svi mi) snosimo troškove ispravljanja njihovih grešaka? Ako imaju prava, valjda imaju i neku odgovornost? Imaju li? Prava bez odgovornosti su lopovluk, i zato mislim da je to lopovska firma, mamicu im lopovsku!


(nastavak OVDJE)




<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker