subota, 26.04.2008.

uobičajena zagrebačka pljačka - 4

- ako vam je promakao početak ove priče, možete ga naći OVDJE
Image Hosted by ImageShack.us

U tri ovotjedna posta opisao sam dio svojih ovosedmičnih pustolovina sa "Zagrebparkingom". Koliko vidim, nitko od više od tisuću ljudi koji su ih pročitali nije osjetio potrebu da išta ospori, a ni itko od onih dvadesetak koji su ostavili komentare nije doveo u sumnju ijednu pojedinost - osim jednoga komentatora. To znači da je, osim tome jednome, ono što sam iznio u skladu s iskustvima svih ostalih, a epizode su i dovoljno dokumentirane da ih svi prepoznaju kao istinite. No taj jedan mi je zanimljiv. Iskoristiti ću metodu koju često rabi Nemanja na Vaseljeni, da uzmem koji od zanimljivih komentara kao polazište sljedećeg posta. Dakle, piše mi taj Nepoznat Netko pod pseudonimom Renesansa:

Koliko vidim racunalno si educiran, a nisi jos uspio nac njihov mail za reklamacije (to je sekunda googlanja): info@zagrebparking.hr . U mom slucaju kad god bi recimo operater zakazao (u biti gdje oni nisu krivi, vec VIP) bi izasli u susret bez ikakvih tenzija. Tako da ne razumijem sto pricas. Sijes mrznju umjesto da se skuliras i ne bacas se ko razjareni bik. Kako sam ja to uspio rjesiti bez da sam mrdnuo prstom, i bez naganjanja kontrolora po parkingu. A da, sorry, nemamo svi isti IQ, možda da zbog toga popisdish na prirodu i odes u brazil rusiti kisne sume. I pobiti sve polarne medvjede na sjeverni pol - vjerojatno su ti oni krivi zbog toga.

P.S. Da si onaj prvi sms s pocetka price nadoplatio kao i svi mi drugi koji placamo na vrijeme ne bi dobio kaznu, niti riskirao da ti napisu kaznu bas u toj minuti kad si slao 2sms. Meni je osobno jadno da netko tko neuredno placa se pravi pametan, a sta smo mi koji uredno placamo? Budale?

P.S.2. kad platis 1sms u drugoj zoni, ako odmah posaljes 2sms na svoju registraciju ili samo * (zvjezdicu) na broj zone, biti ce ti doplaceno od isteka prvog pa jos sat vremena

P.S.3. jesi li ikada pomislio da kontrolori samo pisu kazne, a ne rade reklamacije, za to imas njihovu pravnu sluzbu - ak ti to nije dovoljno imas sud kao i svi ostali civilizirani ljudi, a ne tu cvilis ko da su ti yaya u skripcu

P.S.4. kad takvim "savjesnim" vozacima poput tebe uzeli vozacku bilo bi vise reda i na cestama, a i na parkiralistima

P.S.5. kaj ne koristis vise garaze, ili javni gradski prijevoz, kak ti je vec netko tu i rekao

-ako sam ti pomogao, nema na čemu "ZAGREBACKI SERIFE",
i za kraj jedan link da se malo razveselis: http://www.youtube.com/watch?v=gNWitv_K4TI
(renesansa 25.04.2008. 22:00)


Zanimljivo. Kao prvo, Renesansa je iznimno informiran. Podebljao sam dijelove njegove poruke koji mogu biti svakome korisni. Moram priznati da sam za tako nešto što on navodi prvi puta čuo. Poznato je da nepoznavanje zakona ne abolira prekršitelje, ali nisam siguran da se taj princip može primijeniti i na iznesene slučajeve. Naime, ako mogućnost da se žalimo preko e-maila već postoji, čija je dužnost da me s tim upozna? Trebam li to ja naći u kristalnoj kugli? Kako mi uopće može pasti na pamet da tako nešto postoji, kada na cedulji koji mi ostavlja ovlašteni predstavnik "Zagrebparkinga" o tako nečemu nema ni spomena? Dapače, navodi se da postoji ured u kojemu se mogu žaliti, pogrešno se navodi da radi neprekidno od 9 do 15, što sugerira da je to jedini način. Što ja znam, možda postoji i 3D-hologramski pult za pritužbe u svemiru, negdje u galaksiji Star Tracka, ali ja o tome nemam pojma, niti mi padaju na pamet sve SF-mogućnosti koje su možda iskoristili. I ne mogu se izvlačiti da nisu imali prilike upoznati me s postojanjem e-mail adrese za pritužbe, kada na formularu koji ostavljaju ima sasvim dovoljno mjesta za takvu informaciju, ali je oni skrivaju kao zmija noge. Postojanje te e-mail adrese teže je otkriti nego naći njihovo sjedište oko nove tržnice pored Kvaternjaka. Uostalom, što je s ljudima koji ne koriste internet i elektronsku poštu? Njima preostaje samo ono što sam naveo: da gube svoje vrijeme, novce i živce da bi ispravili grešku koju je netko drugi napravio. Kada svaka uvažena pritužba bude za sobom povlačila i 500 kuna obeštećenja, priznati ću da rade pošteno.

Vratimo se na postojanje famozne e-mail adrese za pritužbe. Samo postojanje tako nečega je u svakom slučaju dobrodošlo, o tome nema zbora. Ali to da se tako nešto praktički čuva kao tajna, lopovski je posao. Licemjerno se stvara izgovor "mi smo izašli u susret građanima, brinemo za njih", a u stvarnosti nema nikakvih promjena. Čak ni meni, koliko god da sam računalno educiran, tako nešto nije palo na pamet, pa da potražim, a kako će pasti na pamet onima koji su to manje od mene, pa nisu ni sposobni isčeprkati tu famoznu adresu iz dubina interneta. Podsjeća me to na epizodu iz posjeta nekoj bolnici prije nekoliko godina. Prolazio sam pored sobe u kojoj je na desetak kreveta ležalo desetak nemoćnih starica upravo u trenucima kada su im sestre dijelile jelo. Svakoj su na prsa stavile pladanj s obrokom i otišle. Drugi puta kada sam prolazio pored istih vrata nakon otprilike pola sata, sestre su upravo sakupljale nedirnute pladnjeve pred očima starica koje su samo šutke buljile i komentirale: "He, he, opet ste bile nestašne i niste ništa pojele!" I jelo je vjerojatno završilo u nečijem napoju za svinje koje su se debljale na veselje svog vlasnika. Formalno je sve bilo u redu, staricama je jelo bilo ponuđeno, a to što su bile nemoćne da pojedu - Bože moj, to je njihov problem.

Utoliko su mi puno draži i pošteniji džepari po tramvajima. Oni barem riskiraju da ih netko ulovi i tresne po njonji. Ovo što radi "Zagreparking" je gadnije. Sve po zakonu, kako bi rekao Jura Stublić "…zakonom umjesto pištoljem", sve kao fino, sve kao savršeno, a rezultat je da postoji firma koja kupi novce s ceste, a mi, koji smo podpali pod njihovu ingerenciju, završit ćemo u dužničkom ropstvu.

Mi, koji nismo iznimno informirani, da se na glavu postavimo ne uspijevamo riješiti probleme s "Zagrebparkingom" bez da "mrdnemo prstom, i bez naganjanja kontrolora", koliko god da nam je IQ. Korak dalje, kada bismo bili toliko upućeni u njihovo poslovanje da poznamo nekoga od njih tko može izdati nalog da se potezom prsta anuliraju sva akumulirana "ugovorna" dugovanja, zaista ne bismo trebali ni prstom mrdnuti. Jeboti, kako je taj Renesansa uspio nazvati telefonski broj za pritužbe ili poslati e-mail poruku, a da nije ni prstom mrdnuo? Da nema neki "voice recognition" software?

Baš mi je žao što se Renesasa javio pod pseudonimom, bez linka na svoj blog ili web-stranicu. Imam osjećaj da bih to sa zanimanjem pogledao.

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker