utorak, 18.03.2008.

nezaboravni lizovi

(drugi nastavak priče koja je jučer započela. Ako ste propustili početak možete ga naći OVDJE.)

Noge se masiraju tako da osoba koju se masira leži potrbuške. Kako je ona sjedila s ispruženim nogama, kost potkoljenice bila je na gore, a mišić odozdo. Podvlačio sam ruku pod nogu, između kože i tapecirunga taburea, te gnječio mišiće dlanom i prstima. Nakon nekog vremena jednom rukom sam poduhvatio petu i podigao cijelu nogu, a drugom išao odozdo po njoj. Zatim drugu… Moja gošća više nije podizala pogled s raskriljenih stranica knjige i samo je tiho zadovoljno mrčala.

Već ranije sam pripremio ručni električni masažer i sakrio ga ispod fotelje uključenog u struju da ne gubim vrijeme. Proizvodnja "Iskra", Gorenje. Radi već dvadeset godina. Izgleda kao omanji buzdovan s gumenom lopticom na debeloj glavi. Dohvatio sam ga i uključio. Dok sam držao jednu nogu podignutu, masažerom sam zašao pod nju i prislonio vibrirajuću lopticu na ovješeni mišić.

- A! Tehnika! - uzviknula je čitateljica. - Izvrsno!

- Tehnika narodu! - uzvratio sam. Tehnika (oprema) + vještina = umijeće. Učio sam masiranje od fizioterapeuta, lezbijki i poklonika istočnih mudrosti, a nešto sam i sam iznašao i usavršio.

Nakon desetak minuta ocijenio sam da je dovoljno trošenja struje. Odložio sam masažer na pod, pogurnuo tabure s njezinom desnom nogom na lijevo, a desnu nogu prebacio da visi preko naslona fotelje. Moja gošća je spustila knjigu, pogledala me preko nje i rekla značajno "Hm!", ali nije se bunila. Klečeći pred njom pognuo sam glavu i počeo ljubiti koljena dok sam rukama gladio potkoljenice, a ona se vratila čitanju.

LJubeći naizmjenično jedno pa drugo koljeno zašao sam rukama pod suknju i počeo maziti butine, polako i sve dublje i dublje. Pokrete maženja kombinirao sam sa zahvatima masiranja. Dlanovima sam dolazio do ruba gaćica, obigravao oko njega prstima i povlačio dlanove unazad. S ljubljenja koljena prešao sam na lickanje i ljubkanje unutrašnjih strana bedara.

Šuš, šuš, šuškale su stranice dok ih je listala. Zašao sam glavom pod suknju i preplavilo me obilje prijatnih ženskih mirisa. Rukama sam poduhvatio guzove, nadigao ih i povukao prema sebi. Gaćice su mi se našle pred nosom i ustima.

Pobožno sam prislonio rastvorene usne uz tkaninu. Mazeći obje noge od vrškova prstiju do ruba gaćica počeo sam ispuhavati vreli dah na opnu gaćica na mjestu gdje su zaklanjale najveće blago. Vrlo oprezno, da se prijelaz ne primijeti, počeo sam pri tome i kliziti usnama po tkanini. Uskoro se natopila od tople sline i ljepljivo prianjala uz podlogu, te sam počeo po njoj kliziti i jezikom. Jadna djevojka, s koliko i kakvih kretena svakodnevno ima posla na poslu, zaslužila je vidjeti da ima i dobrih ljudi.

U jednom trenutku kada su se moje ruke susrele uz rub gaćica, zahvatio sam ih i lagano povukao ustranu. Glatka sluzokoža koju sam dotaknuo vrškom jezika bila je preplavljena sokovima. Flip…. - čuo sam kako je preokrenula stranicu. Opismenjavanje je na djelu, a i naelektriziranost raste…

Strpljenje je majka mudrosti. Nikuda ne žuriti. Obilazio sam otkriveno blago vrškom jezika tek toliko da ga dodirujem, ali nimalo ne pritišćem, nastavljajući i dalje kao zmaj pariti sve uokolo vrelim dahom. "Mmmmmmm….", čuo sam iznad svoje glave i tek tada pojačao do vrlo blagog lizanja i nježnih poljubaca.

Trajalo je to i trajalo, a onda sam osjetio ruku na potiljku koja me je privukla bliže, te su se usne i usmine našle u pravom poljupcu. Do tada sam već bio zamusan do očiju. Obgrlio sam joj stražnjicu i stisnuo, te gurnuo jezik u vreli procjep.

- Aaaaa…. - čuo sam glasanje.

Prekinuo sam i zapitao:

- Čitaš li?

- Ne! - odgovorila je iskreno, te me uhvatila za glavu s obje ruke i snažno privukla na izvorište međunožja. - AAAAAAA….! - povikala je i počela se drmusati trljajući se o mene od čela do brade. Trajalo je toliko da sam zamalo ostao bez daha, a zatim se naglo umirila.

Izvukao sam glavu ispod suknje i susreo se s njezinim pogledom. Dohvatio sam jedan od ručnika i obrisao lice. Gledali smo se neko vrijeme, a zatim ona reče:

- Čik pauza!

Pripalila je cigaretu i pušila s užitkom duboko uvlačeći dim i polako ga ispuštajući.

- Vraška knjiga! - rekla je. - Potpuno me ponijela. Ona… - mislila je na junakinju romana - Ona će ga zaista pretvoriti u svinju! A što si ti misliš? - zanimalo ju je o čemu razmišljam dok ona čita.

Ja sam zapravo mislio "…opismenjavanje + elektrifikacije = socijalizam. Socijalizam kao prelazni stadij prema komunizmu kada će svatko dobivati prema potrebama. Socijalizam = svatko dobiva prema zaslugama… Treba se potruditi ako se želim nagraditi", pa sam to radije prešutio i odgovorio:

- Ništa. Ja radim.

- Takvog te volim! - uzviknula je i hitrim trzajem se osovila na noge. Njezin trbuščić mi je zastro vidik. Spretnim pokretom otkopčala je suknju u pasu i odbacila je, a zatim se sagnula i skinula gaćice. Kad se uspravila pred očima mi je u trenutku na trenutak umjesto tkanine suknje bio pomno oblikovani krzneni trokutić.

Ona se spustila nazad u fotelju raširenih nogu te ih prebacila preko naslona za ruke. Dohvatila je odloženu knjigu, rastvorila gdje je stala, uspravila je na pupku i dobacila mi:

- Sljedeće poglavlje!




(nastavak OVDJE)





<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker