ponedjeljak, 17.03.2008.

opismenjavanje + elektrifikacija = socijalizam

Čim je unišla u stan odbacila je cipele s visokim petama da su tresnule u zid na suprotnoj strani predvorja i ne da je sjela, bubnula je na najbližu stolicu.

- Jebemti! - zakukala je. - Cijeli dan na nogama! - Ispružila je noge pravo kao kolčeve i s bolnim, ali istovremeno i olakšavajućim izrazom lica miđgala prstima.

Šutke sam podigao torbicu koju je također odbacila čim je prešla prag i položio je uredno na komodu.

- Što buljiš? - obrecnula se na mene.

- Zgodna si mi - rekoh. - Drago mi je da si došla.

- Da znaš, pojma nemam zašto sam došla. Što mi je još i to trebalo? Zašto si me pozvao? Što si nakanio? Što ćemo raditi?

Rekoh:

- Čitati.

Pogledala me je zgranuto, otprilike onako kako sam se ja zgrozio kada sam prvi put na televiziji vidio mravojeda:

- Čitati?! Svašta sam već doživjela, na svašta su me zvali: i na slušanje muzike, i na gledanje filmova, i na roštilj, i na "samo jedno piće", i izravno na kurac, ali nitko me još nije pozvao da čitam!

- Eto - prekinem je. - Netko mora biti prvi.

- Što će mi čitanje?! Ne misliš valjda da ću cugerima-kronerima za šankom recitirati Šekspira?!

- Ne mislim, ali čitanje je korisno, ugodno i dobra zabava…

- To bih baš rado vidjela!
- prgavo je frknula.

- To bih ti baš rado pokazao - odgovorio sam.

Posprdno me je odmjerila:

- Ajde, baš da vidim…

------------------------------------------

Premjestili smo se u sobu i posjeo sam je u fotelju za čitanje. Spustio sam naslon da je bila polupolegnuta. Privukao sam tabure i podmetnuo joj pod noge da su ležale ispružene, a stopala slobodno izvirivala preko ruba taburea pedalj iznad zgloba. Upalio sam stojeću svjetiljku iza njezine glave, a zagasio sva ostala svjetla u prostoriji.

- Što ćeš popiti? - zapitao sam.

- Kakao.

Prije nego sam izišao pustio sam potiho glazbu. George Winston "December", a u pripremi sam imao još "Return To The Heart" Davida Lanza.

- Kakvo je ovo plinkanje? - zapitala je čim je čula prve taktove. - Plink! Plink! Plink!

- Opusti se i poslušaj, smirujuće je… - rekoh i odem u kuhinju.

Prije nego sam se bacio na spravljanje kakaoa priredio sam dva topla sendviča sa šunkom i sirom i ubacio ih u toster. U šalicu za kakao stavio sam i slamku za pijenje. Donio sam sve to na taci i spustio je na niski stolić uz fotelju, na dohvat ruke.

- Mmmmmmmm…. - zamrčala je kad je to vidjela. Prvo je posegnula za toplim sendvičem. Pored tace smjestio sam i pepeljaru i donio joj njezine cigarete.

- Spremna za čitanje?

- Nije mi do nikakvog čitanja - rekla je punim ustima. - Ali, ajde, daj. Daj da vidim da li se još sjećam kako se to radi…

Na to sam joj donio ONU knjigu. Ništa ne sluteći rastvorila je korice i počela čitati. Ja sam otišao u kupaonicu, natočio u lavor tople vode, uzeo dva ručnika i vratio se u sobu. Lavor sam spustio na pod podno njezinih nogu.

- Kakva je to bezvezarija?! - uzviknula je ne prekidajući grizkanje sendviča. - Na početku neki kreten kopa po starim novinama… - Ipak je vidjela što sam donio i shvatila čemu to i kada sam rekao "Skini čarape", bez oklijevanja je zavukla ruku pod suknju, nadigla bokove i svukla hulahopke.

Namočio sam manji ručnik, ocijedio ga, a zatim počeo prati njezina stopala, prste, petu, zglob…

- Mmmmm! - pohvalila me. - To je dobro.

Nisam se osvrtao na njezine riječi, već sam samo oštro dobacio:

- Čitaj!

Nisam žurio i dok sam oprao i obrisao noge, ona je već pročitala nekoliko stranica.

- Evo, sad se pojavila i neka ženska! Nadam se da će pokazati tom kretenu!

Dohvatio sam kutiju kreme za kožu i ne štedeći nanio na obje noge. Prvo sam razmazao kremu, a zatim počeo masirati.

- Oooooo…. - zaječala je. - To mi je trebalo!

Pogledao sam je i vidio da je položila rastvorenu knjigu na prsa i sklopila oči. Odmah sam prestao. Isti tren je naglo razrogačila oči, podigla knjigu pred lice i uzviknula:

- Evo! Čitam! Čitam!

Nastavio sam s masiranjem, polako i pomno. Prvo s obje ruke jednu nogu, zatim s obje ruku drugu, pa obje noge istovremeno, svaku s po jednom rukom… Procijenio sam da se ona našla već na trećem poglavlju.

- U! - uzviknula je. - Ovo postaje napeto!

Masirajući stopala zahvaćao sam sve više i više uz nogu i dospio masnim rukama već do trećine listova. Ona je otpila dug gutlja kakaoa kroz slamku i pripalila cigaretu.

- Dobro ti to radiš - rekla mi je. - Kao da si to studirao!

Ni ne čekajući moj odgovor, okrenula je novu stranicu.

- He, he, he… - potiho se zasmijuckala.

Rukama sam joj masirao noge već do koljena, a onda uzeo u usta palac na nozi i počeo ga cuclati. Pa drugi palac, pa sam ljubkao prste i zavlačio jezik između njih, a zatim krenuo jezikom uz nogu. Nakon nekog vremena sam jednu nogu masirao i milovao rukama, s drugu prelazio jezikom i tako sam došao već do ruba suknje.

- Nije moguće kakve stvari objavljuju! - uzviknula je zažareno. - Ne mogu vjerovati!


(nastavak OVDJE)





<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker