srijeda, 19.03.2008.

nije za mlađe od 18

(treći nastavak priče koja je započela prije dva dana. Ako ste propustili početak možete ga naći OVDJE.)

Suočen s izloženom i ponuđenom delikatesom prisjetio sam se osnovnog pravila pristojnosti za stolom - ne bacati se na jelo kao izgladnio! Ponovno sam sa svakom rukom uhvatio po jedno obješeno stopalo i počeo ih istovremeno gnjeckati i razrađivati. Jedino kad dođeš do nožnog zgloba moraš to raditi s obje ruke, pa sam radio na zglobovima jednom po jednom. Potkoljenice više nije trebalo masirati, pa sam ih samo uzdužno milovao, te lagano priklonio glavu. Vrškom nosa dotaknuo sam nježnu vlažnu sluzokožu. Pazeći da ne pritišćem obilazio sam obje strane procjepa svud naokolo. Vršak nosa je glatko klizio uz onaj dio kože na kojem počinju dlačice, a kada bih se spustio najniže jezikom sam zapalucao po šupčiću.

Ona je čitala kao da me nema. Bacio sam pogled na njezino potpuno usredotočeno zažareno lice. Produžio sam s milovanjem dlanovima i prstima na raskriljenu unutrašnjost butina. Ništa, čita. Uz vršak nosa uposlio sam i vrh jezika. Ništa, čita. Odmaknuo sam glavu i njezine oči su se strelovito podigle ispitivački me pogledavši. Priklonio sam glavu nazad i nastavio.

Treba znati s pičkom. Nitko se s tim znanjem ne rodi niti ono samo kasnije naiđe. Pička je senzibilna i delikatna. Najjadniji su mi oni koji nasrnu na nju kao divlji, kao - strastveno! Pa drljaju i trljaju i upiru i rastežu je iz sve snage. Svima njima bi trebalo zabraniti pristup dok ne odrastu! Mene je podučavao virtualni stručni tim - jedna ginekološkinja, jedna psihijatrica, dvije lezbijke i jedna domina. (Virtualni jer nisu znale jedna za drugu, osim što su one dvije lezbijke dolazile u paru.) A i imao sam i nešto prirodnih, urođenih sklonosti i nadarenosti…

U međuvremenu sam zašao jezikom među mesnate latice posvećujući sve više vremena klitorisnom grašku. Istovremeno nisam skidao pogled s lica moje gošće procjenjujući koliko joj što godi. Do tada sam sve pogađao. Oči su joj slijedile retke lijevo-desno, obrazi su bili zažareni, zagrizla je donju usnicu, a nosnice su se sve više širile pri svakom dahu. Dok je preokretala stranicu, pogledala je i ona mene do očiju zaronjenog u njeno runo. Izmijenili smo dug pogled i ona je uskliknula:

- Morala bih se češće družiti s intelektualcima!

Ruke su mu upravo bile uzdignute jedna do druge. Spojio sam vrhove razmaknutih palčeva i kažiprsta tako da je prostor među njima otkrivao najzanimljivije područje djelovanja, a dlanovi su prekrivali ostalo kao što na operacionom stolu prekriju pacijenta plahtom na kojoj je rašireni rez koji izlaže područje na kojem se operira. Nagradio sam njezine riječi pojačanim tretmanom klitorisa i izmamio jedan grleni "Oh!", međutim to je mogla biti i reakcija na nešto na što je naišla u knjizi.

Pazeći da slina sve dovoljno vlaži obilazio sam vrškom jezika klitoris, a istovremeno uposlio i jedan kažiprst. Jagodicom prsta, koristeći njezine vlastite sokove za podmazivanje, polako sam počeo kružiti oko otvora u visini moje brade. Tajna je u polaganim, kontinuiranim i usklađenim pokretima. Nakon nekog vremena otvor se sam raširio kao da želi uzeti zraka. Iskoristio sam to da uguram u njega samo prvi članak prsta. Za to je potrebno uvijek imati obrezane nokte. Zato uvijek imam u džepu švicarski vojni nožić. Među njegovim alatima postoje škarice s kojima se nokti mogu obrezati bolje nego s ičim drugim.

Jezikom sam klizio gore-dolje preko klitorisa, a vrhom prsta kružio unutar elastičnog prstena na ulazu u dublju unutrašnjost. Njezino disanje se neznatno, ali meni primjetljivo ubrzalo usklađujući se s ritmom kruženja prsta. Iznenada je spustila knjigu i iz nje je provalilo:

- Pa ovo se događa kod nas! Je li sve to istina? Tko je to napisao? Jesi li to ti napisao?

Prekinuo sam je:

- To je netko objavio pod pseudonimom, ne zna se tko… - Zaista vraški napisano. Pravi pisac daje sve od sebe da bi proširio krug čitatelja i učinio ih što zadovoljnijima.

- Ne mogu više čitati! - zavapi ona. - Muti mi se pred očima, vidim dvostruko!

To je zahtijevalo hitnu intervenciju! Uz članak kažiprsta uveo sam i vrh srednjaka, a zatim oba prsta obzirno gurnuo do kraja. Ušlo je glatko. Navrli sokovi su mi prelili šaku do zgloba. Čuo sam "Mmmmmmm….." i znao sam na pravom putu u pravo vrijeme. Prvo sam nakratko ostavio prste neka miruju, da se okolina privikne, a zatim ih počeo gibati. Imam ja taj svoj specifični pokret iz zgloba koji titra prstima frekvencijom električnog vibratora i uskoro sam postigao punu brzinu, a istovremeno pojačavao brzinu i pritisak na klitoris. No, soba je već odjekivala njezinim ječanjem! Nije trajalo dugo, ni minutu, kada je izdigla kukove, prihvatila me s obje ruke za glavu i snažno privukla među raširene noge. Napeo sam se da izdržim taj pritisak, kako ne bih prekidao što sam radio, a njezini krikovi su mi parali uši. Pustio sam da me u potpunosti prilijepi uz sebe tek kada se počela cijela tresti i prostačiti:

- Pička ti materina, jeb'o te pas! Jeb'o te Bog! Jebala te Djevica Marija! Ajooooj! Jebali te svi sveti! Bem ti vraga! AAAAAAA…! Da ti pička materina! Ubijaš me! Umirem! Majkooooo…! O! O! O! O! O! OOOOOOooooooo…..! - žene znaju svašta govoriti kad im dođe. Ništa čudno da je crkva koliko protiv orgazma.

Toliko se bacakala i stiskala me nogama da sam se morao boriti da me ne pridavi. Hrvali smo se neko kraće vrijeme, no ipak je snaga iz nje počela isticati i uskoro je olabavila stisak i opustila se. Duboko je i brzo disala da se do kraj pribere. Obgrlio sam je oko butina, položio glavu postrance, obrazom ispod njezina pupka i čekao. Prvo što je rekla bilo je:

- Tek sada mi je sijevnulo koliko je ova knjiga istrošena! - a zatim je značajno dodala: - I zaflekana!

- Raritetni primjerak - odgovorio sam. - Teško ju je nabaviti.

- Ponovo dobro vidim! - uskliknula je. - Moram nastaviti!

- Samo trenutak! - zaustavio sam je. Ništa više ne govoreći povukao sam je za ruke, a ona bez opiranja ustala. Klećeći pred njom prihvatio sam je za kukove i okrenuo da mi se stražnjica našla pred licem. Nisam propustio priliku da je cmoknem i istovremeno povukao prema dolje. Spustila se na koljena ispred mene. Pritisnuo sam je odostraga o leđa ispod vrata, a drugom rukom pogurnuo tabure pred nju. Nalegla je trbuhom i prsima na njega. Guzičica je bila baš fino isprčena. Knjiga je ležala na sjedištu fotelje ispred nje i ona ispruži ruku, dohvati je i rastvori.

- Sutra imaš besplatno piće! - dobacila mi je prije nego je nastavila s čitanjem.


(završetak OVDJE)







<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker