četvrtak, 01.05.2008.

vrag na mukama - 3

(ako ste propustili početak priče, bolje da krenete ODAVDE)
Sva sreća da sam sjedio kada je stigla poruka jer bih se inače srušio. Ovako sam samo ostao bez daha i izbečio oči. Morao sam pročitati ponovno, da mi se nije učinilo. Ne. Ista slova tvorila su iste riječi i činilo mi se da čujem njezin glas kako ih izgovara. Došavši do kraja, vratio sam se na početak: "NE MOGU VIŠE IZDRŽATI…" U meni se razbuktalo - Saša! Ta i ja nju oduvijek volim! Još kada je bila dijete, bila mi je posebna. Otkako sam je prvi puta vidio, za mene su postojala sva ostala djeca - i Saša. Prateći kako raste, u bezbroj navrata sam pomislio - što nisam barem dvadeset godina mlađi?! No ono na što se nikada nisam usudio ni pomisliti, jače je od svega: oni koji su rođeni jedno za drugoga, naći će se usprkos svim preprekama!

NJezin mazni glas odjekivao je u mojoj glavi kao u pećini u kojoj jeka ne dozvoljava ničem izgovorenom da zamre, glasno i razgovijetno, dok sam iščitavao poruku iznova i iznova. Zahvatio me vir i uzdigao kao vrtlog pijavice u visine iznad svega što sam zaboravio: tko sam, što sam i gdje sam. U mislima mi je bila samo ona, kako mi se priljubljuje, njene ruke kako me omataju, njeno tijelo kako se izvija pod mojim… Šesnaest godina čekanja, ali zavrijedilo je. Dapače, sad je pravi čas! Dirljivo je kako mlade djevojke s obožavanjem primaju muško tijelo i sa strahopoštovanjem ustreptalo daju svoje. Kad zgrabe kurac, misle da je on najvažnija stvar na svijetu. Posvećuju mu se kao da im o tome život ovisi. Saša je spremna postati žena, a tko je zaslužio više od mene da tome doprinese?

Ima vremena da vremenom svede stvari na pravu mjeru. Otužno je kako će i ona kad-tad postati supruga koja rutinski odrađuje supruga, tek da jedno drugom pokažu da je s njihovim brakom sve u redu. Zrele žene se rijetko predaju bez zadrške. Uvijek su u sjećanju posljednje tri bračne svađe i pomisao na neizbježnu sutrašnju, pa si ne mogu dozvoliti baš sve s onim kojemu će sutra bacati tanjure u glavu. I u najstrasnijem času odraslim ženama je jedan dio svijesti zaokupljen pitanjima jesu li svi računi plaćeni i hoće li sutra doći vodoinstalater, kako je obećao. Rijetke su žene koje se mogu osloboditi svega toga, čemu najviše doprinosi ako su u doba neopterećene mladosti upoznale pravi, potpuno prožimajući seks. Seks pune snage moguć je jedino kada se zaboravi na sve drugo osim "sada" i "ovdje", a to je stanje koje mogu dostići samo oni koji su u njemu već bili. Što ljepša sjećanja, to veća želja da se iskustva ponove. Što upečatljiviji doživljaj, to ga je lakše u novim okolnostima ponoviti. Što strastveniji početak, to duže strast u životu opstane. A tko bi mogao predanije i požrtvovnije posvetiti Sašu u sve tajne žensko-muškog spajanja od mene? Bez lažne skromnosti, nisam se mogao prisjetiti ikoga drugoga.

Potpuno lud vidio sam Sašu kako kleči preda mnom očekujući da joj priđem, pogled koji izmjenjujemo kada me po prvi put uzima u sebe, oči koje se spuštaju da prate kako izgleda ono što ulazi u nju i kako ulazi… Šesnaest godina! Toliko je savitljiva da može spojiti one duge noge iza vlastite glave… Zapravo, ovdje iznesene natuknice ni približno ne mogu sve što mi se uskovitlalo u podivljaloj mašti. Nema poze ni zahvata u kojima je nisam makar na djelić sekunde dočarao. To ne mogu i ne smijem propustiti!

Jedanaest sati navečer, svi moji spavaju, a ja još trebam prošetati psa… To je vrijeme kada današnja mladež tek izlazi, a vraćaju se u tri-četiri ujutro. Umjesto da šećem, psa mogu ostaviti u vrtu, sjesti u auto, javiti Saši da se nađemo, vratiti je kući u uobičajeno vrijeme i uvući se nazad u svoj krevet da nitko ne primijeti išta sumnjivo.

Šesnaest godina, pa što? Moja je baka imala sedamnaest kada je rodila prvo dijete! Kao da je Džingis-kan pitao za izvod iz matične knjige rođenih kada mu se na koju digao!



(nastavak priče nalazi se OVDJE)

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker