utorak, 22.04.2008.

dokument povijesti srednješkolskog pokreta



Ovi srednjoškolci su me oduševili! Ne trebam ni reći koji srednjoškolci.

Obzirom na novonastale okolnosti privremeno prekidam priču koju sam ujutro započeo. Umjesto da pišem nastavak, cijeli dan sam prekapao i preokretao papire po radnoj sobi dok nisam našao onaj koji sam tražio. Riječ je o dokumentu koji pokazuje da i srednjoškolski pokret nije od jučer.

Godine 1969. grupa srednjoškolaca iskoristila je tadašnji Savez omladine i, iskoristivši ga kao štit i financijera, otisnuli su letak u 40.000 primjeraka, te ga podijelili po svim srednjim školama u Zagrebu. Letak-proglas uzburkao je duhove po školama. Nakon toga je osnovan Sabor učenika srednjih škola Zagreba… Ostalo je povijest.

Da ne duljim, susprežući se od bilo kakvog komentara, nemam vremena ni energije da prepisujem proglas, pa sam ga skanirao. (Ako je netko vješt s nekim OCR programom, pa mi ga pretvori u teskt-dokument i pošalje, bio bih mu zahvalan.)


















<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker