petak, 23.11.2007.

kako uštedjeti 328.500 kuna

Prvih deset godina moje pušačke karijere pušio sam po jednu kutiju cigareta dnevno. Drugih deset godina prešao sam na dvije kutije. Posljednjih deset godina popušim po tri kutije svakodnevno, ako ne i više. Kutija cigareta je uvijek koštala otprilike današnjih petnaest kuna, što omogućuje da otprilike prilično točno izračunam koliko je novaca otišlo u dim.

Ne uzimajući ovom prilikom u obzir druge aspekte pušenja, računica je ova: (10 godina x 365 dana x 15 kuna) + (10 godina x 365 dana x 30 kuna) + (10 godina x 365 dana x 45 kuna) = 328.500 kuna. Računajući u dolarima, to je 65.700 $. Može se to predstaviti i kao dva vrlo solidna auta.

Zamišljam da mi je prije trideset godina netko stavio pred mene 328.500 kuna u sitnim novčanicama i rekao "Slobodno spali svaki dan nekoliko njih…." ili da je dovezao pred mene dva dobra nova automobila i ponudio "Svaki dan možeš otkinuti i uništiti komadić, ali ih ne smiješ voziti!", što bih mu rekao?

Rekao bih - mrš, kretenu! Kakav je to debilno bolesna ponuda?! Nisam lud!

Sada, nakon trideset godina, kada sam to napravio, mogu reći samo jedno - neka krepam, ništa bolje nisam ni zaslužio. Na svijetu je ionako previše idiota, jedan manje neće značiti nikakvu razliku. Dapače, ukloniti takvog idiota gotovo da je boguugodno djelo…



<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker