ponedjeljak, 22.05.2006.

RADNA SOBA

Upravo sam nakanio objaviti novi post na svom blogu, kad mi vrag nije dao mira i naveo me da povirim što su najnovijeg objavili neki moji omiljeni blogeri, i tako sam skočio na blog translator wannabe . Ženska je objavila fotografiju svog radnog stola Djelovalo je zaista kako je netko prokomentirao: kao da je iznenada otvorila dio svoje intime. Pomislio sam: ona misli da je taj stol neuredan…

Već u narednom trenutku sijevnulo mi je kako je to sjajna ideja! Pa to bi se moglo raširiti kao pošast da svi objave svoje radne prostore i površine! Klica je posađena. Ako se razglasi, koliko nas će je slijediti? Na kraju bi netko mogao otvoriti blog posvećen samo toj temi, sakupiti sve objavljene fotografije i plasirati ih na jednom mjestu. Bio bi to kao rezultat neke slikovne ankete: gdje rade blogeri?

U žaru ideje zgrabio sam fotić i evo - evo gdje radim. Zadovoljan sam svojom sobom, jedino što neprekidno planiram kako da je dovedem u red. Bojim se da će mi planovi doći glave!















<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker