srijeda, 15.03.2006.

ludilo ovisnika

Već šest sati ne pušim! To znači da sam već pet sat i pedeset minuta sav izvan sebe, iznerviran, pomahnitao, lud! Dovoljno je da se na horizontu pojavi samo naznaka cigarete da sunem prema njoj kao Golum za prstenom.

Već deset godina popušim najmanje tri kutije cigareta na dan, a pušač sam barem još toliko vremena. Dotjerao sam do toga da se jedva mogu popeti na prvi kat, i to laganim korakom, a onda se moram oporavljati barem pet minuta prije nego mogu nekome pozvoniti na vrata. Što je najgore, zapravo mi najčešće cigareta više uopće niti ne šmeka. Nije mi ni do novca koji na taj način pretvorim u dim; rado bih plaćao i dvostruko više da se mogu riješiti te ovisnosti.

U ovom stanju izluđenosti iznenada mi je sijevnulo kakva mi je žena potrebna! I zašto! Viđao sam u filmovima, a na Internetu se može naići na fotografije sijaset žena takve sorte. Vitka, visoka, čvrsta, elastična; dugonoga, vretenastog mišićja, na visokim petama u čizmicama do koljena ili više od polovine butina, u mrežastim čarapama; u minisuknji ili bez nje; zategnuta u kožni korzet ili nehajno razgolićena; kratke dječačke frizure ili s pundžom… Zapanjujuće lijepa, tako da ti se noge odsijeku kada je vidiš i ostaneš bez daha i teksta; da bi sve, a ne možeš ništa.

Takva jedna da me uzme pod svoje, iskusna, energična, maštovita, perverzna, zahtjevna, razmažena, drska, odlučna, nezaustavljiva i nemilosrdna, opasna gospodarica, neumoljiva krotiteljica i slatka mučiteljica; Ksantipa, Wanda, Tanana; da me baci u lance i maltretira kako joj padne na pamet, od jutra do sutra, preko tjedna, subotom, nedjeljom i praznicima, da mi ne dozvoli ni trenutak mira ili da me drži u kavezu i ne obazire se na sva moja preklinjanja; da me zaposli time da joj služim bez sekunde odmora i beskonačno je zadovoljavam; da sam joj rob, zarobljenik, igračka ili zvijer koju kroti; da stoji nada mnom sa dugačkom šibom ili bičem i surovo me opali kad joj paše ili joj štogod nije po volji…

Da mi ne da pušiti i gazi me ko opušak dok mi ne ogadi pušenje za vječna vremena!




<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker