četvrtak, 09.02.2006.


PIĆE ZA ŠUVARA




To je nevjerojatno - čim spomeneš Šuvara, svi se zblesave! Priča mi jučer jedan poznati da je sreo Šuvara kratko vremena prije Šuvarove smrti na Britanskom trgu. Ne, nije Šuvar umro na Britanskom trgu nego su se ondje sreli. Mogao sam reći: "Pričao mi jučer jedan poznati da je sreo Šuvara još za njegova života…" Ne, ne za života tog poznatog, nego dok je još Šuvar bio živ! Dobro, poznavali su se, pa su se pozdravili i Šuvar reče da ide u jedan od okolnih kafića gdje ima neki sastanak, tako pola sata… Ne, nisu se pozdravljali pola sata, nego je Šuvar rekao da očekuje da će njegov sastanak trajati pola sata! Reče i moj poznati da ide u drugi kafić, gdje također ima neki sastanak koji će trajati također oko pola sata, te da bi mu bilo drago da se nađu nakon toga jer se dugo nisu vidjeli i poziva Šuvara da mu plati piće. Ma ne da Šuvar plati njemu, nego on Šuvaru!

Ode moj poznati na svoj sastanak i kaže: - Zamisli koga sam sreo? Šuvara! I pozvao sam ga da se nađemo za pola sata, rado bih mu platio piće.

Na to kaže čovjek s kojim se sastao: - Šuvara?! Svojevremeno mi je to bio najomraženiji lik, stvarno ga nisam trpio, ali sada - nakon ovih petnaest godina - rado bih otišao s tobom, da mu i ja platim piće!

Šuvar je zaista bio izuzetan karakter. Vidi se već i po tome što se nije propio.









<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker